Mike




Bana o gün yapışmıştın 

Adeta bir sülük gibi

Kömür tozundan elmas oldun Mike

Benim sayemde sandın 

Ama kandırıldın


Mutluluğa çok alıştım Mike

Bu alışkanlık beni bir şarlatana çevirdi

Çünkü ben de kandırıldım

Benim için şehir hayatı dışında alternatif kalmadı

Ekran beni mahvetti

Zekam kuyumu kazdı

Acıması yok kimsenin Mike sen gibi değiller.

Yani soyut…

Fabrika insanları ve kamil Koç köyleri 

Bozuk kulaklığında melankolik Amerikan müziği

Böyle ucuzdu cefakar keyfim

Mutluluk bedenimden kopmuş bir günlük kelebek sanki

Döner dönmez koy bir saki


Seninle içmek lüks oldu Mike 

Çünkü sağlık gitti ve gelmeyecek 

Gelse bile kalbimi çoktan kırdı sağlık

Eski LSD hayallerimiz bağırsak floramda boğuldu

Ailemle gezdiğim son yer Hasan boğuldu


Beş yıldır yoksun Mike

Neden bilmiyorum sen gittiğinden beri mahvoldum 

Yok olmadım ama çürüdüm

Karizmatik bir adam olarak boşver güzel bedenleri derdin

Bedel ödemedin Mike beni en çok bu üzdü 

Sen bedel ödemedin


Beni kurtar diye yalvardın ve intiharın ertelendi 

Hatırlatıcılar para ister Mike 

Unutmayasın diye sana

Doğum gününde dinozor kakası yerine

Ben kendi kakamı verdim

Ama sen bokumu bile benimsedin ve

Unutmayı bir şekilde becerdin


Beni şehirlerden köylerden ve sokaklardan kurtarsan ne değişir Mike

Her yerde aynı aptallık 

Artık neyi keşfedebiliriz 

Bilginin anlamı kaldı mı sence Mike bilemiyorum

Acı çekiyorum ve heyecan duymuyorum

Ben de mi ertelemeliyim? 

Dinozor kakası beni öldürür o halde.


Gerçekçi resimler yapmalı 

İmkansız melodiler çalmalı

Heyecansız alkışların parasal karşılığına

Rûhumuzun bütün haşmetini satmalıyız 

Bedenimiz böyle kurtulur derdim


Ama beş sene önce sen gittin

Belki kurtuldun belki öldün

Seni daima hatırladım

Ama kendimi çoktan unuttum

Mike


Mert çayırlıoğlu 


Yorumlar

👉 popüler yayınlar