Ay ışığı

 


Zihnimde beni ihtirasla saran prangalar var. 

İnsan gerçekten hayret ediyor. 

Her gün seninle doğuyorum. 

Alacaklaranlıkta ise senin ile uçuyorum. 


Sanırım sana tutsak olmak benim kaderim. 

Sana tutsak olmam zehirliyor her gece beni. 

Yalvarıyorum sana çık başımdan.

Terk et bu gece beni.


Sen beni terk ettiğinde, 

Geceler beni terk edecek mi? 

Ben bu şehri terk etsem bile

Şehir beni terk edecek mi ki?


Sana duyduğum hasret ayın ışığında. 

Her canımı acıttığında,

Çevirdim kafamı yıldızlara. 

Sana duyduğum sevgi kadar yakınım yıldızlara. 


Hakikat duvarlarına tosladım. 

Kendimi fazla aflladım. 

Beni artık terk et lütfen

Veya terk etme ben hep burdayım. 


Sınırları aşıp sonsuzluğa varmak istedim. 

Hayat hakikat duvarlarını ördü karşımıza. 

Duvarları yıkmak istiyorum.

Lütfen sende razı olur musun buna?


Ver elini gökyüzüne çıkalım. 

Gerçekliği yıkalım. 

Zamanı aşalım. 

Doğanın gizine kendimizi kaptıralım.


Oktay kavaz :(

Yorumlar

👉 popüler yayınlar